Presentació de l’Alcaldessa de Barcelona de la targeta de fidelització VIBA.
A continuació us presentem un recull de premsa sobre la presentació de l’Alcaldessa de Barcelona de la targeta de fidelització VIBA, basada amb la plataforma de fidelització Moneder.
‘Viba Barcelona’ (Viu a Barcelona, viu al barri), començarà a implantar-se a partir del mes d’octubre a l’Eixample, amb un miler de comerços i mercats com el Ninot i Sant Antoni, amb l’objectiu que estigui implementada a la ciutat de Barcelona abans de les compres de Nadal. A partir del febrer de 2019, es vol aconseguir que la targeta s’estengui a altres eixos comercials fins a arribar a cobrir tota la ciutat.
La targeta es podrà adquirir a partir de la pàgina web o l’aplicació, oferint una gratificació mínima als clients d’1% en cada compra, a més de descomptes i promocions extres que realitzi cada botiga o mercat.
Finalment, Ada Colau va definir el comerç de proximitat com un “tresor” de la ciutat que ha d’assumir el repte de la transformació tecnològica en un “ecosistema digital ric” com és Barcelona.
A continuació us presentem els enllaços de premsa:
Nació Digital: http://ow.ly/giKF30kHBVM
LaVanguardia: http://ow.ly/9kvI30kHBWm
Eixos Barcelona: http://ow.ly/A4mI30kHBWR
El Punt Avui: http://ow.ly/lBFA30kHBXd
CCMA: http://ow.ly/Wdj430kHBYu