Salamanca, exemple d'èxit de fidelització Moneder.

8 de febrer de 2023
Notícies | Solucions Moneder |
Salamanca, caso de éxito

Sense menystenir a ningú, quan parlem de cas d’èxit d’una implantació (i de l’ecosistema Moneder) en l’àmbit municipal i gestionada i dinamitzada per un ajuntament, Activa Salamanca és el millor exemple.

Es van incorporar de forma oficial a la nostra plataforma al setembre del 2020, i des d’aleshores els seus números no han parat de crèixer.

Els gairebé 800 establiments actius i prop de 56.000 usuaris actuals (pràcticament un 40% de la població) han convertit les fins ara 4 grans campanyes que han dut a terme en un notable impuls econòmic per al comerç de proximitat de la ciutat.

  • Xifres oficials d’Activa Salamanca.
  • Funcionament campanya principal Activa Salamanca:
    • FASE 1: Els ciudadans, cada vegada que realitzaven una compra en un establiment adherit a la plataforma, obtenien un 6% de gratificació de l’import de la compra. Aquesta gratificació, es podia bescanviar per serveis municipals i en llibreries.
    • FASE 2: Activada a mitjans del 2022, els ciutadans, cada vegada que realitzaven una compra en un establiment adherit a la plataforma, obtenien un 6% de gratificació de l’import de la compra. Aquesta gratificació, es podia bescanviar per serveis municipals, en llibreries i també als establiments.
    • FASE 3: L’actual, activada al gener de 2023, els ciutadans, cada vegada que realitzaven una compra en un establiment adherit a la plataforma, obtenien un 6% de gratificació de l’import de la compra. Aquesta gratificació, es podia bescanviar per serveis municipals, en llibreries i també als establiments,  però amb les següents limitacions:
      • Els clients només poden acumular gratificacions per valor de 30 € mensuals  i només poden bescanviar 30€ mensuals, bescanviant sempre un 20% de l’import de la compra, a excepció dels serveis municipals i llibreries, que poden bescanviar el 100% de l’import de la compra.
    • Video campaña principal Activa Salamanca.

Branding, marketing, welcome packs, durant aquests dos anys i escaig, la seva activitat ha estat encomiable, però sobretot, el que ha estat i és encomiable, és la seva determinació i perseverança per ajudar al comerç local oferint-lo les millors eines del sector per fer-ho possible.

I el millor de tot no és que anualment renovin la seva confiança en nosaltres, el millor de tot és que anualment, conjuntament, siguem capaços de trobar noves solucions per consolidar aquest model de fidelització sense renunciar en cap moment a la marca territori i a una cada dia millor experiència d’usuari.

Esperem que enguany, tot i ser any d’eleccions, vistos els resultats, prevalgui la gran feina feta fins al moment i amb o sense relleu polític, els nostres camins continuïn entrellaçats. El motiu és obvi: ajudar a la sostenibilitat dels negocis de Salamanca i evidentment, per extensió, a tots els negocis de qualsevol municipi amb els que col·laborem.

Igual no serà fàcil, però l’objectiu s’ho val.

2022 | Web desenvolupada per Javajan, experts en disseny i programació de webs, apps i botigues online.
Llicenciada per Moneder, experts en la sostenibilitat del comerç local.