A Moneder, desenvolupem una App per a fer-ho tot més fàcil, destinada a millorar l’experiència de l’usuari dels establiments i també dels clients.
Quines són les funcions de Moneder Business?
- Obrir sessió de botiga amb les mateixes dades d’accés amb què les botigues accedeixen a la intranet.
- Identificar al client (amb DNI, telèfon, nom i cognoms i targeta de fidelització, sigui amb codi de barres o amb codi QR).
- Realitzar vendes.
- Consultar l’última venda realitzada.
- Consultar el saldo de la botiga.
- Veure els moviments.
- Consultar el saldo d’un client.
La resta de funcions, les més entretingudes i que, per tant, requereixen més temps, es poden continuar fent des de la intranet d’establiment (completar la informació pública, crear difusions, enviar comunicacions…).
Recordem que a l’agost anunciàvem que l’aplicació pot descarregar-se des dels stores d’Apple i Google i pot obrir-se des d’un mòbil o bé des d’una tauleta.
A més, la mateixa App avisa en cas de disposar d’una versió més actualitzada per a descarregar (i bloquejar alguns menús per evitar possibles incidències que poden tenir lloc si no es descarrega l’última versió).
Dit això, els establiments Moneder independentment del municipi al qual pertanyin i que així ho desitgin, ja es poden descarregar l’App en els següents enllaços (tot i que recomanem que primer parleu amb la vostra entitat gestora per a veure si per configuracions de Moneda, és millor no usar-la encara):
Per a qualsevol dubte sobre el funcionament d’aquesta App, pots contactar amb nosaltres a info@moneder.com.