Des de Moneder us volem oferir nous serveis per a ajuntaments, associacions o entitats que agrupen comerços sota una mateixa llicència de Moneder.
Suport a dinamització bàsica
Cost: Inclosa en el preu de les llicències de Moneder
Es requereix entitat amb responsable o dinamitzador? Sí
Serveis inclosos:
- 1 formació grupal de dues hores presencial o a través de Skype a tots els comerços amb llicència completa de Moneder.
- 1 formació d’una hora presencial (al mateix dia que l’anterior) o a través de Skype al responsable o dinamitzador comercial de l’entitat.
- Atenció telefònica i per correu electrònic al responsable o dinamitzador comercial de l’entitat, per a resoldre dubtes o incidències.
- Invitació a la participació d’una trobada anual amb tots els responsables i dinamitzadors d’altres entitats que utilitzin la plataforma de fidelització Moneder.
Suport a dinamització avançada
Cost: 175€/mes
Es requereix entitat amb responsable o dinamitzador? Sí
Serveis inclosos: Els tècnics i dinamitzadors de Moneder destinaran una mitja de 5 hores mensuals a realitzar les següents tasques o serveis. Es preveu realitzar totes les tasques no presencialment, utilitzant mail, Skype o telèfon, en cas contrari, el temps de desplaçament es comptabilitzarà dins les hores mensuals previstes.
- Serveis inclosos al “suport a dinamització bàsica”.
- Participació en grup de Whatsapp amb tots els comerços de l’entitat per a resoldre dubtes o incidències.
- Suport i assessorament per a implementar el projecte als establiments.
- Ajuda per a dissenyar i preparar 4 campanyes anuals. Exemples:
- Campanya de captació de nous clients: sortejos entre tots els que es registrin amb l’APP, targetes precarregades per a tothom que es registri durant una fira,…
- Campanya per a incrementar vendes: sortejos o promocions entre tots els clients que comprin entre 2 dates, xec regals si s’arriba a import mínim de compra,…
- Campanya per a captar nous comerços: suport en les vendes i registre de clients, participació en altres campanyes,…
- Campanyes per a tenir més descàrregues de l’APP: sortejos entre els quals s’identifiquin al comerç amb l’APP,…
- Suport per publicar promocions i notícies de l’associació a Moneder i xarxes socials de l’Entitat.
- Suport per a enviar notificacions push amb promocions i notícies a tots els clients amb APP instal·lada.
- Suport per a enviar a través de Moneder una newsletter periòdica a tots els clients dels comerços de l’entitat.
- Suport per a gestionar fulls de registre dels clients i tractament de les dades.
- Suport per a analitzar les estadístiques de l’entitat generades a Moneder.
Suport a dinamització preferent
Cost: 650€/mes
Es requereix entitat amb responsable o dinamitzador? Opcional
Serveis inclosos: Els tècnics i dinamitzadors de Moneder destinaran una mitja de 20 hores mensuals a realitzar les següents tasques o serveis. Els temps de desplaçament que es requereixin es comptabilitzaran dins les hores mensuals previstes.
- Serveis inclosos al “suport a dinamització avançada”.
- 2 visites o reunions de treball mensuals, d’unes 4 hores cada una, per a realitzar bona part de les tasques del “suport a dinamització avançada” o llistades a continuació.
- Visites presencials, contacte telefònic o per mail amb els diferents establiments de l’entitat per a:
- Explicar els avantatges de la plataforma de fidelització Moneder.
- Realitzar formació personalitzada.
- Acompanyar durant la implantació de la plataforma Moneder: suport de com registrar clients, realitzar vendes i automatitzar processos.
- Resoldre dubtes o incidències.
- Donar suport per publicar promocions del comerç a Moneder.
- Donar suport per a enviar a través de Moneder una newsletter periòdica a tots els clients de l’establiment.
- Donar suport per a custodiar els fulls de registre dels clients o per al tractament de les dades.
Per a qualsevol consulta o possible interès en aquest nou servei, podeu trobar-nos trucant al 93 851 73 46 o enviant un correu electrònic a info@moneder.com