Marketplace, l'opció preferida dels espanyols per fer compres online

1 de juny de 2022
Ecommerce | Marketplace | Notícies |
Marketplace Moneder

Els nous hàbits de consum demostren que els usuaris veuen als Marketplaces un punt de venda amb una àmplia varietat d’opcions, preus competitius i enviaments gratuïts.

L’evolució creixent del comerç electrònic continua avançant a passos de gegant i promet que seguirà així en els propers anys. No obstant això, els marketplaces també trepitgen fort, duplicant el creixement dels comerços electrònics per segon any consecutiu.

Per deixar-ho clar des del principi, marcarem la diferència entre una botiga online i un marketplace. Un ecommerce, comerç electrònic o botiga en línia és un lloc web que només admet un únic venedor, el propietari de la botiga. Per la seva banda, el marketplace integra els productes de diversos venedors, com ara un dels més famosos: Amazon.

jocompreaoliva.es
MarketPlace de l’Ajuntament d’Oliva www.jocompreaoliva.es desenvolupat per Moneder.

Segons un informe del diari digital Muy Canal, “els marketplaces han experimentat el 2021 una taxa de creixement del 25%, mentre que les vendes del comerç electrònic van créixer un 12%”. Aquestes dades demostren que aquesta tendència que va iniciar fa dos anys amb la irrupció de la pandèmia continua vigent.

Per la seva banda, un estudi de Tandem Up indica que el secret de l’èxit dels marketplaces és el preu competitiu que ofereixen i també l’opció de les despeses d’enviament gratuïtes. A aquests avantatges segueixen per davant la qualitat dels productes, les ofertes, promocions, i fins i tot la varietat de propostes.

2022 | Web desenvolupada per Javajan, experts en disseny i programació de webs, apps i botigues online.
Llicenciada per Moneder, experts en la sostenibilitat del comerç local.