Suport

Durant la implantació amb, formacions, webinars, manuals, vídeo-manuals i posteriorment, amb atenció a l'entitat gestora en la resolució d'incidències.

“You never walk alone”. Ni durant la implantació, ni després de la implantació. Contacte permanent amb personal de Moneder per a una experiència d’usuari plenament satisfactòria.

  • Per aclarir dubtes relacionats amb el funcionament de la intranet.
  • Per aclarir dubtes relacionats amb el funcionament de la Web o de l’App.
  • Per aclarir dubtes sobre serveis disponibles.
  • Per aclarir dubtes sobre funcionalitats concretes.
  • Per fer-vos recomanacions.
  • Per orientar-vos.
  • Per facilitar-vos dades i informes.
  • Per consultar i resoldre incidències.
  • I posant a la vostra disposició, manuals, guies, FAQS, vídeo-manuals, vídeo-tutorials, webinars, formacions… tot i més al vostre abast de forma permanent i personalitzada, si s’escau.

En una escala de l’u al deu, vosaltres sou un dotze.

Per això fem mans i mànigues diàriament, perquè cap incidència, dubte o consulta es quedi sense resposta.

2022 | Web desenvolupada per Javajan, experts en disseny i programació de webs, apps i botigues online.
Llicenciada per Moneder, experts en la sostenibilitat del comerç local.