Transformació digital al comerç – Ràdio Kanal Barcelona (PART 2)

comerç

Transformació digital al comerç – Ràdio Kanal Barcelona (PART 2)

Seguit de l’anterior publicació sobre l’entrevista que li van realitzar amb en Jan Bover el passat 18 de febrer a Ràdio Kanal, adjuntem la segona part de l’entrevista.

També va participar el Sr. Emiliano Maroto de l’Agrupament de Botiguers i Comerciants de Catalunya.

La segona part de l’entrevista va tractar sobre la manera en què Javajan podia ajudar als comerços a transformar-se digitalment, una petita presentació de la plataforma de fidelització Moneder i el reptes de futur.

Per començar, des de Javajan podem ajudar en qualsevol de les fases o etapes de la transformació digital, assessorant i desenvolupant des de:

  • Una pàgina web de presentació, una botiga online, una app amb una funcionalitat específica, una estratègia per a la presència a les xarxes socials, una campanya de màrqueting online, una intranet per a gestionar els negocis, les comandes, la satisfacció dels clients, i sobretot, ajudar a les associacions de comerciants i al comerç tradicional a fidelitzar els seus clients amb la plataforma de fidelització Moneder.

Pel que fa a la plataforma de fidelització Moneder, és una eina per a comerços i associacions que ajuda a fidelitzar als seus clients, els quals acumulen euros (o punts) que en un futur poden utilitzar per pagar part d’una compra en els mateixos comerços. A més, és una completa plataforma per promocionar comerços i ofertes.

Destacar també que des del 2015, a través de la plataforma Monder.cat s’han registrat més de 400.000 operacions de venda, d’un import total de més de 13 milions d’euros i ha entregat uns 170.000 euros o punts de gratificació als clients.

Actualment, estem implantats a Barcelona (viba.barcelona), Tarragona, Sant Sadurní d’Anoia, Gavà, Manlleu, Castellar del Vallès, Torelló, Cardona i Santa Coloma de Gramenet.

Finalment, els reptes de futur o visió que tenim de la plataforma de fidelització Moneder són els següents:

  • Seguir innovant perquè la plataforma sigui més ràpida i menys temps-costosa per als comerciants. Per exemple, per a mercats acabem d’implementar una funcionalitat que permet fidelitzar els clients amb només 2 lectures de codi de barres, una sobre la targeta de fidelització i l’altra sobre el tiquet que generen les bàscules.
  • Disminuir la feina de fidelització dels clients per part dels comerços, i permetrà que el client fotografiï els tiquets de compra amb una app i mitjançant processos OCR es gratifiqui automàticament al client.
  • Geo-màrqueting: incloent mapes de calor, notificacions push i ofertes en funció de proximitat, etc.
  • La identificació dels clients en els comerços utilitzant l’App de Moneder, facilitarà el pagament de les compres utilitzant la mateixa APP.
  • Al tenir milers de clients i centenars de comerços registrats a la plataforma, Moneder facilitarà a clients i comerços tradicionals la reserva i venda online dels seus productes a través d’un Marketplace.

Si preferiu, podeu escoltar l’entrevista sencera accedint al següent enllaç (del minut 2:23 al 33:35).