Quins avantatges podem oferir als nostres clients?

Avantatges clients

Quins avantatges podem oferir als nostres clients?

La plataforma Moneder permet incrementar i fidelitzar els clients dels comerços d’un municipi, d’una associació de comerciants, d’una cadena de franquícies, d’un centre comercial, entre d’altres.  És per això, que a principis del 2018, la plataforma ha superat els 20.000 clients únics i 1.500 comerços en diferents municipis i comarques catalanes.

A l’hora de triar Moneder o una altra plataforma existent al mercat, cal tenir clar els avantatges que pot oferir Moneder als seus clients:

  1. Amb Moneder tripliquem beneficis: pels clients, pels comerços i pels municipis o associacions de comerciants: tothom hi guanya.
  2. El municipi o associació pot escollir un model de fidelització adaptat a les seves necessitats: siguin punts o euros de gratificació, amb els que el client podrà pagar la seva propera compra, sigui en el mateix comerç o en qualsevol comerç de l’associació.
  3. És un sistema de fàcil funcionament. Es tracta d’una aplicació web i una app versàtil i econòmica que permet integrar tots els avantatges i funcionalitats d’un sistema de fidelització.
  4. La plataforma Moneder permet 5 maneres diferents per identificar als clients, a través d’una targeta de fidelització (opcional), amb l’APP gratuïta, o amb el nom, telèfon o DNI del client.
  5. El comerç pot fidelitzar els seus clients utilitzant un PC, tablet o mòbil. L’opció mòbil simplifica al màxim el procés de venda, i és una característica especialment indicada per paradistes de mercats.
  6. Moneder ofereix la màxima seguretat i fiabilitat, ja que la plataforma ha estat auditada per Netsparker, una poderosa plataforma web americana que troba vulnerabilitats en tot tipus d’aplicacions web.
  7. Moneder disposa d’una API que es pot connectar a programes de tercers, i així permetre integracions totals.
  8. A partir de la plataforma, el municipi o associació pot generar sortejos diversos, publicar promocions i campanyes a l’APP i al web del municipi o associació, donar d’alta als nous clients, crear targetes regal per comprar a qualsevol comerç associat, enviar missatges personalitzats i notificacions push a grups de clients, entre d’altres.