Quins avantatges té fidelitzar els clients?

Quins avantatges té fidelitzar els clients?

Fidelitzar els clients té molts avantatges, però una de les més importants és que com a comerç o empresa ens permet establir un vincle amb ells, una “relació especial”, i assegurar-nos que al llarg del temps compraran sistemàticament i repetidament els nostres productes o serveis, ja que els hi oferim unes condicions de compra que els hi comporten un clar benefici cada vegada que venen al nostre establiment. D’aquesta manera el nostre client no només fa transaccions amb nosaltres, també ens prescriu i ens ajuda a millorar.

Cal conèixer profundament les necessitats del client per poder personalitzar els nostres productes i serveis i fer que l’experiència de compra al nostre comerç sigui única i memorable. Cal tenir en compte que els clients recorden i valoren les experiències positives, i sobretot les que demostren una profunda comprensió cap a les seves necessitats i expectatives.

En un entorn tan competitiu com en el que vivim cal respondre a les amenaces generades per les estratègies dels nostres competidors, cal implementar mètodes per evitar perdre clients, reduir l’índex de deserció, i influir en una conducta que reforci la relació del client amb el nostre negoci.

Fidelitzar al nostre client ens permet satisfer-lo, ja que a través de la personalització i la diferenciació del sistema de fidelització, el fem sentir únic i li oferim unes condicions de compra diferents de les de la competència. Cal que el valor que percebi superi les seves expectatives.

El sistema de fidelització Moneder permet aquest coneixement profund del client, ja que es poden analitzar les estadístiques i els hàbits de compra en el nostre establiment. Amb aquesta informació es podran gestionar els avantatges que s’oferiran als clients registrats i oferir-li gratificacions amb cada compra realitzada, sigui a través de punts o euros amb els quals podrà pagar la seva propera compra.

Amb Moneder també el podem fer sentir únic perquè li podrem enviar missatges amb promocions i campanyes concretes. I també el podrem fer sentir connectar i lligat a la comunitat, ja que en cas que el sistema s’utilitzi per a tota una associació de comerciants es podrà decidir si les gratificacions es poden utilitzar en tots els comerços associats.