Nova funcionalitat: reserva horària integrada amb Moneder

reserva horaria

Nova funcionalitat: reserva horària integrada amb Moneder

Us presentem una altre nova funcionalitat a la plataforma de Moneder:

Funcionalitat reserva horària integrada amb Moneder

La plataforma de fidelització i comunicació Moneder  també integrarà a la seva APP la funcionalitat de reserva horària. Serà de la següent manera:

En el llistat d’establiments, juntament amb el buscador per paraules clau, afegirem tres filtres que el client podrà activar o desactivar per a obtenir diferents llistats d’establiments amb:

  • Reserva horària (útil per a reserva de taula a restaurant, reserva d’hora a perruqueria o fisoterapeuta,…).
  • Servei de comanda online.
  • Servei a domicili.
  • Cada establiment, des de la seva intranet de gestió a Moneder, podrà seleccionar quin dels anteriors serveis ofereix i per a cada un, introduir un text descriptiu de com gaudir del servei (enllaços web, franges horàries, com contactar,…).
  • La fitxa de cada establiment a l’APP mostrarà els serveis que ofereix, juntament amb el text descriptiu. Si es contracta, la reserva horària enllaçarà amb la funcionalitat de reserva horària de moneder, i la comanda online enllaçarà amb la funcionalitat de marketplace de Moneder.

 

Funcionament de la reserva horària o dates:

  • El client haurà d’estar prèviament registrat o identificat a l’APP del municipi.
  • Clicant sobre l’opció de reserva horària del establiment s’obrirà una nova pantalla on el client podrà seleccionar número de persones, dia i hora i comentari (opcional). 
  • Quan el client envii la reserva amb l’APP, la plataforma enviarà un mail + whatsapp o sms amb un enllaç a la intranet de moneder perquè l’establiment amb un sol clic pugui confirmar o acceptar la reserva o rebutjar-la, afegint un comentari opcional a la resposta. 
  • El client rebrà la resposta per notificació push a l’APP moneder i correu electrònic. Si no obre la notificació abans de 2 a 3 minuts, se li enviarà un whatsapp (i si no té whatsapp un SMS).
  • Dins el perfil de client de l’APP, es mostraran totes reserves realitzades pel client indicant l’estat juntament amb el missatge de resposta que l’establiment hagi donat.
  • L’establiment tindrà un llistat de totes les reserves ordenades per dia/hora. Mostrant dades de client i informació de reserva pendent, acceptada o rebutjada. Juntament amb el missatge del client i el missatge de resposta de l’establiment. 
  • L’establiment podrà activar o desactivar quines dades sol·licitar en cada reserva: dia entrada, hora entrada, dia sortida, hora sortida. També podrà escollir si rebre les notificacions només per mail (sense cost), per whatsapp o SMS.
  • L’associació o municipi podrà consultar a la seva intranet totes les reserves realitzades a qualsevol establiment i el seu estat.

 

Consulta les funcionalitats amb més detalls accedint a  jvjn.es/hcdoc