Moneder ja permet la integració amb el teu TPV

Moneder ja permet la integració amb el teu TPV

El sistema de fidelització moneder està en constant procés de millora, i per això hem fet un pas més, i a partir d’ara moneder ja permet la integració amb el TPV del teu negoci. D’aquesta manera, i en una sola pantalla, serà possible connectar directament els pagaments dels clients amb el sistema de gratificacions de la plataforma Moneder.

La primera experiència en aquesta integració ha estat amb el TPV de l’empresa Suite Ebs, www.suite-ebs.com el qual és tàctil, es pot instal·lar en un ordinador o Tablet i pot fer la funció de terminal de punt de venda sigui en botigues físiques, o directament a través d’una Tablet, per tant també pot ser utilitzat per comercials a les visites que realitzen als seus clients. A més té la peculiaritat que se li poden assignar regles de preu, permetent que cada client tingui un preu especial per a cada article, i per tant podent arribar a un grau màxim de personalització, i també aconseguint que un comanda realitzada per aquesta via pugui arribar a magatzem a l’instant i es puguin preparar les comandes de forma més ràpida i eficient.

D’entre els moltíssims avantatges del TPV de Suite Ebs, en destaquem els punts de fidelització i els tiquets regal, ja que gràcies a la integració dels dos sistemes el comerciant pot identificar als seus clients en el moment de pagar i gratificar-los en pocs segons, també crear targetes regal per comprar al seu comerç. Alhora el client rep automàticament aquestes gratificacions que podrà utilitzar en la seva propera compra, o acumular-les per més endavant.

D’aquesta manera el client queda satisfet, ja que percep una avantatja real i profitosa fent les seves compres en aquell comerç, o associació de comerços, i el venedor s’assegura que la fidelitat del client, el retorn al seu local per poder aprofitar les gratificacions obtingues amb el sistema.

Després d’aquesta primera i exitosa experiència, podem integrar el sistema Moneder amb qualsevol TPV per facilitar encara més el procés de compra, de pagament i sobretot de fidelització dels teus clients.