Entrevista a David Martínez, president del Comerç Mercat Nou Sants

mercat de sants

Entrevista a David Martínez, president del Comerç Mercat Nou Sants

En aquest post volem compartir amb vosaltres una entrevista a David Martínez, president del Comerç Mercat Nou Sants, per conèixer amb més detall què els va impulsar a utilitzar el sistema de fidelització Moneder, i també com els hi funciona.

Que va impulsar a Comerç Mercat Nou Sants a utilitzar el sistema de fidelització moneder?

Després d’estar comparant diferents tipus de sistemes de fidelització i la seva utilització, ens vam decidir per Moneder.cat per diversos motius:

  1. Primer perquè el seu cost és molt competitiu envers la resta de sistemes que nosaltres vam estar mirant.
  2. El més important per nosaltres és la facilitat amb la qual pots operar o millor dit utilitzar el sistema.
  3. És un sistema molt complet , pots tenir les estadístiques de la teva botiga en qüestió de vendes, enviar mails els teus clients i aquells que no són els teus clients directes, però són clients de l´associació també els hi pots fer arribar les teves ofertes o promocions, crear targetes regals, realitzar sortejos exclusius pels teus clients, etc.
Quines millores heu obtingut amb el sistema de fidelització moneder.cat?

Crec que el més important ha sigut fidelitzar encara més als nostres clients del barri, oferint-los descomptes en les seves compres, i realitzant sortejos de xecs regals bescanviables en qualsevol establiment associat.

Hi va haver dificultats per part del comerços per implantar aquest sistema?

Dificultats per implantar aquest sistema de fidelització cap, ja que és molt senzill i intuïtiu.

Quines recomanacions faríeu a una associació  que comenci a utilitzar el sistema de fidelització modeder.cat ?

Que realitzi una bona comunicació comerç-client-associació, crec que és molt important que el client i futur client sàpiga que és i com funciona.

Quins avantatges trobeu que hi ha en lligar una app al sistema de fidelització?

Creiem que en el moment actual en què  les noves generacions utilitzen constantment el mòbil i tot tipus d’Apps,  és una molt bona eina de treball una App lligada a la fidelització del comerç de proximitat.

Podeu destacar alguna opinió de clients i comerços?

Molts d’ells diuen que estan molt contents, ja que depenent del comerç on l’utilitzen més estalvien diners en les seves compres.

Els comerços que l´utilitzem estem molt satisfets  amb el resultat, ja que directament o indirectament fidelitzem encara més el client de sempre i en podem aconseguir de nous.

 

DAVID MARTINEZ CASTRO  

PRESIDENT  COMERÇ MERCAT NOU SANTS