Com ha de ser la pàgina web ideal d’un producte?

website

Com ha de ser la pàgina web ideal d’un producte?

Què ha de tenir una pàgina ideal de producte? Com l’he d’estructurar? I dissenyar? Aquestes són moltes de les preguntes que es poden plantejar abans de crear i desenvolupar una pàgina web, és per això que avui us volem mostrar diversos factors a tenir en compte i que aquests ajudin als usuaris a decidir-se i finalment, comprar el producte que estem anunciant.

Segons un informe, es pot dir que un 73% dels usuaris l’influeix en la decisió de compra el fet que l’enviament sigui gratuït i un 31% dels usuaris es guia sobre els incentius o regals.

A continuació, us mostren els diversos aspectes a tenir en compte a l’hora de crear una pàgina web d’un producte:

  1. Fotos del producte: La imatge del producte ha de ser de gran qualitat, amb una excel·lent resolució i s’ha de mostrar el producte des de diferents perspectives. En definitiva, la imatge ha de tenir la funció de substitut del producte de la botiga.
  2. Detalls del producte: Cal mostrar una descripció real del producte que es mostra i les seves funcionalitats, juntament amb les característiques de la mercaderia.
  3. Nom del producte: A l’hora d’escollir el nom del producte, cal tenir en compte les paraules de cerca que més es busquen i responen als interessos dels clients potencials, per tant, cal optimitzar el títol, text i imatges.
  4. Vídeo del producte: També es pot incloure un petit vídeo informatiu sobre el producte i així Google també valora positivament la creativitat personalitzada.
  5. Mostrar variants: És recomanable mostrar variants del producte, com ara colors i mides, per oferir una gamma de productes més àmplia i així augmentar oportunitats de venda.
  6. Venda creuada: Mostrar productes complementaris o que són similars, ajudarà a augmentar vendes, com ara “Aquest producte també et pot interessar” o “Altres usuaris també han comprat aquest producte”.
  7. Descomptes: Oferir descomptes també motiva a l’usuari a comprar el producte, tot i que cal tenir en compte dues coses:
    1. No acabar la campanya de promocions abans del previst.
    2. No allargar la campanya més dies del previst.
  8. Terminis i condicions d’entrega: Aquesta secció cal que es trobi a la pàgina del producte, ja que cal mostrar: disponibilitat del producte, despeses d’enviament o enviament gratuït, terminis d’enviament reals, etc.
  9. Xarxes socials: Es recomana vincular les pàgines dels productes a les xarxes socials com Facebook, Twitter i YouTube, ja que el 85% dels usuaris reconeix que les xarxes socials els serveixen d’ajuda amb la decisió de compra.
  10. Botó “Call to Action”: Aquest botó cal que sigui visible a la pàgina web, per tant, l’ideal és pintar-lo d’un altre color i així el client no ha de buscar-lo.
  11. Cistella: Des d’aquí s’hauria de veure la quantitat de productes que tenim a la cistella i així el client conegui el nombre d’articles que porta acumulat.
  12. Valoracions dels productes: Aquest factor està en augment, ja que cada vegada són més els usuaris es guien en les valoracions que té el producte a l’hora de comprar-lo. Per ser exactes, un 63% dels usuaris compren a botigues que ofereixen valoracions dels productes i un 65% d’usuaris ha comprat algun un producte que inicialment no volia després de llegir una crítica positiva.
  13. Favorits: Oferir l’opció que el client pugui marcar com a favorit un producte i així visitar-lo en qualsevol moment.
  14. Mètodes de pagament: Aspecte important que cal que conegui el client, per tant, cal mostrar si existeixen restriccions de subministrament (a quins països envien els productes), les formes de pagament acceptades i les condicions de pagament.
  15. Informació de contacte: Camp important el qual sempre ha d’aparèixer per tal que l’usuari es pugui posar en contacte. Així doncs, cal incloure un número de contacte i una adreça de correu electrònic de suport i servei tècnic.